Prosimy o uważne zapoznanie się z treścią Regulaminu.
REGULAMIN
SKLEPU INTERNETOWEGO tce.com.pl
1.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.
RODZAJE I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
3.
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG
ELEKTRONICZNYCH
4.
WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
5.
SPOSOBY PŁATNOŚCI
6.
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
7.
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
8.
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
9.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
10.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. POSTANOWIENIA
OGÓLNE
1.1. Naciśnięcie przycisku "Zamawiam" jest jednoznaczne z zapisem "Zamówienie z koniecznością zapłaty"
1.2. Sklep
Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.tce.com.pl
prowadzony jest przez Teresę Czapiewska prowadzącą działalność
gospodarczą pod nazwą CZĘŚCI ELEKTRONICZNE Teresa Czapiewska
(adres prowadzenia działalności: ul. O. M. Kolbe 11a 64-920 Piła,
adres do korespondencji: ul. O. M. Kolbe 11a 64-920 Piła) wpisaną
do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do
spraw gospodarki, NIP 7640052297, REGON 570016471, adres poczty
elektronicznej: sklep@tce.com.pl, numer telefonu kontaktowego: +48 67
212 08 35 (w Dni Robocze - poniedziałek-piątek 09.00:17.00; opłata
jak za połączenie standardowe - wg. cennika właściwego
operatora).
1.3. Postanowienia
niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać
jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie konsumentem
przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów
prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu
z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
1.4. Definicje:
1.4.1. DZIEŃ
ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem
dni ustawowo wolnych od pracy.
1.4.2. FORMULARZ
REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym
umożliwiający utworzenie Konta.
1.4.3. FORMULARZ
ZAMÓWIENIA – formularz dostępny w Sklepie Internetowym
umożliwiający złożenie Zamówienia.
1.4.4. KLIENT
– Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę
Sprzedaży ze Sprzedawcą.
1.4.5. KODEKS
CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U.
Nr 16, poz. 93 ze zm.).
1.4.6. KONTO
– oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez
Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym
Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym
informacje o złożonych Zamówieniach.
1.4.7. NEWSLETTER
– elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę
za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia
wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne
otrzymywanie treści kolejnych edycji newslettera zawierającego
informacje o nowościach i produktach w Sklepie Internetowym.
1.4.8. PRODUKT
– dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca
przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
1.4.9. REGULAMIN
– niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
1.4.10. SKLEP
INTERNETOWY - Sklep Internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem www.tce.com.pl
1.4.11. SPRZEDAWCA;
USŁUGODAWCA – Teresa Czapiewska prowadzący działalność
gospodarczą pod nazwą CZĘŚCI ELEKTRONICZNE Teresa Czapiewska
(adres prowadzenia działalności: ul. O. M. Kolbe 11A 64-920 Piła,
adres do korespondencji: ul. O. M. Kolbe 11A 64-920 Piła) wpisaną
do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do
spraw gospodarki, NIP 7640052297, REGON 570016471, adres poczty
elektronicznej: sklep@tce.com.pl, numer telefonu kontaktowego: +48 67
212 08 35 (opłata jak za połączenie standardowe - wg. cennika
właściwego operatora).
1.4.12. UMOWA
SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a
Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
1.4.13. USŁUGA
ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez
Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu
Internetowego.
1.4.14. USŁUGOBIORCA
– osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności
prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca
osobowości prawnej, która korzysta z Usługi Elektronicznej.
1.4.15. ZAMÓWIENIE
- oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy
Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
Naciśnięcie przycisku "Zamawiam" jest jednoznaczne z zapisem "Zamówienie z koniecznością zapłaty"
2. RODZAJE
I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
2.1. Usługodawca
świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące Usługi
Elektroniczne:
2.1.1. Prowadzenie
Konta w Sklepie Internetowym.
2.1.2. Umożliwienie
złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie
Formularza Zamówienia.
2.1.3. Newsletter
3. WARUNKI
ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
3.1.
Odpłatność:
3.1.1. Świadczenie
Usług Elektronicznych przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
3.2. Okres
na jaki umowa zostaje zawarta:
3.2.1. Umowa
o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu
Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony.
3.2.2. Umowa
o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu
złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie
Formularza Zamówienia zawierana jest na czas oznaczony i ulega
rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego
składania przez Usługobiorcę.
3.3. Wymagania
techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym,
którym posługuje się Usługodawca:
3.3.1. Komputer
z dostępem do Internetu.
3.3.2. Dostęp
do poczty elektronicznej.
3.3.3. Przeglądarka
internetowa: Mozilla Firefox w wersji 9.0 i wyższej lub Internet
Explorer w wersji 8.0 i wyższej, Opera w wersji 10.0 i wyższej,
Google Chrome w wersji 10.0.6 i wyższej.
3.3.4. Zalecana
rozdzielczość ekranu: 1024x768.
3.3.5. Włączenie
w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
3.3.6. Opis
mechanizmu plików Cookies wykorzystywanych przez Sklep Internetowy
znajduje się na stronie Sklepu Internetowego pod
adresem: www.tce.com.pl\polityka-cookies.html
3.4. Usługobiorca
obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób
zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie
dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
3.5. Usługobiorca
obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem
faktycznym.
3.6. Usługobiorcę
obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
3.7. Szczegółowe
warunki zawierania umów o świadczenie Usług Elektronicznych
określone są na stronie Sklepu internetowego.
4. WARUNKI
ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
4.1. Ogłoszenia,
reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach
internetowych Sklepu Internetowego, w szczególności ich opisy,
parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do
zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
4.2. Cena
Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w
złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT,
cła oraz wszelkie inne składniki. Ceny nie zawierają jednak
ewentualnych kosztów dostawy i płatności, które są wskazywane w
trakcie składania Zamówienia.
4.3. Cena
Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego jest wiążąca
w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie
zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą
się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu
przez Klienta Zamówienia.
4.4. Zawarcie
Umowy Sprzedaży za pomocą Formularza Zamówień
4.4.1. Celem
zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest wcześniejsze złożenie
przez Klienta Zamówienia.
4.4.2. Klient
składa Zamówienie używając funkcjonalności sklepu oznaczonej
komunikatem "Złóż zamówienie"
z
uzupełnieniem "Złożenie zamówienia wiąże się z
koniecznością dokonania zapłaty" oznaczającej, ze
Zamówienie składane przez Klienta pociąga za sobą obowiązek
zapłaty ceny zamawianych Produktów oraz opłat za dostawę
wskazanych w Formularzu Zamówienia.
4.4.3. Po
złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego
otrzymanie, przesyłając do Klienta wiadomość e-mail zawierającą:
4.4.3.1. Potwierdzenie
wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
4.4.3.2. Oświadczenie
Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia.
4.4.3.3. Link
do niniejszego Regulaminu.
4.4.4. Umowa
Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą zostaje zwarta z chwilą
otrzymania przez Klienta drugiej wiadomości e-mail, zatytułowanej
"Aktualizacja zamówienia" z nowym statusem zamówienia
"Realizowane" oznaczającej potwierdzenie przyjęcia
Zamówienia do realizacji (oświadczenie woli zawarcia umowy
sprzedaży z Klientem składane przez Sprzedawcę). W przypadku
niemożności przyjęcia Zamówienia do realizacji Sprzedawca
poinformuje o tym Klienta w drodze wiadomości e-mail.
4.5. Każda
Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana paragonem lub na życzenie
Klienta fakturą VAT, które będą dołączane do przesyłek.
5. SPOSOBY
PŁATNOŚCI
5.1. Sprzedawca
udostępnia następujące sposoby płatności:
5.1.1. Płatność
gotówką przy odbiorze osobistym.
5.1.2. Płatność
za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
5.1.3. Płatność
przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
5.1.3.1. Bank:
Bank BZWBK SA.
5.1.3.2. Numer
rachunku: 65 1090 1320 0000 0000 3200 8027.
5.2. W
wypadku sposobu płatności innego niż płatność za pobraniem przy
odbiorze przesyłki Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty
ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 10 dni od dnia jej
zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
6. KOSZT,
TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
6.1. Sprzedawca
udostępnia następujące sposoby dostawy Produktu:
6.1.1. Paczka
pocztowa, paczka pocztowa pobraniowa.
6.1.2. Odbiór
osobisty - po wcześniejszym umówieniu za pośrednictwem poczty
elektronicznej albo telefonicznie - w sklepie stacjonarnym (ul. O.M.
Kolbe 11A 64-920 Piła) od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00
– 17:00, w soboty w godzinach 9:00 – 13:00.
6.2. Ewentualne
koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Są
one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz
płatności. Koszty dostawy wskazane są również na stronie Sklepu
Internetowego.
6.3. Termin
dostawy - na czas oczekiwania przez Klienta na przesyłkę Produktu
składa się czas kompletowania Produktu i czas dostawy Produktu:
6.3.1. Czas
kompletowania Produktu wynosi do 3 Dni Roboczych, chyba że w opisie
danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy
termin. Czas ten należy liczyć w następujący sposób:
6.3.1.1. W
przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem –
od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży do chwili skompletowania i
wysłania Produktów.
6.3.1.2. W
przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub
płatności elektroniczne - od momentu zaksięgowania wpłaty na
rachunku bankowym lub koncie rozliczeniowym do chwili skompletowania
i wysłania Produktów.
6.3.2. Czas
dostawy Produktu uzależniony jest od wybranego przez Klienta sposobu
dostawy:
6.3.2.1. Paczki
pocztowe dostarczane są w ciągu deklarowanych przez przewoźnika 2
Dni Roboczych.
7. WARUNKI
ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
7.1. Wypowiedzenie
umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
7.1.1. Wypowiedzeniu
może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej bezterminowa o
charakterze ciągłym (np. prowadzenie Konta w Sklepie Internetowym).
7.1.2. Usługobiorca
może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez
wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@tce.com.pl lub
też pisemnie na adres: ul. O.M. Kolbe 11A 64-920 Piła.
7.1.3. Usługodawca
może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną
bezterminową o charakterze ciągłym w przypadku, gdy Usługobiorca
narusza Regulamin, w szczególności gdy dostarcza treści o
charakterze bezprawnym po bezskutecznym jednokrotnym wezwaniu do
zaprzestania z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim
wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia
woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
7.1.4. Wypowiedzenie
prowadzi do unicestwienia stosunku prawnego ze skutkiem na
przyszłość, nie prowadzi więc do wyeliminowania skutków
prawnych, które powstały wcześniej - w czasie trwania umowy.
7.2. Usługodawca
i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi
Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
8. TRYB
POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
8.1. Reklamacje
z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży:
8.1.1. Podstawa
i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą
fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym bezpośrednio z
jej działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu
niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone Ustawą z
dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121)
oraz Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z
2014 r. poz. 827).
8.1.2. Zawiadomienia
o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia
odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: sklep@tce.com.pl lub też pisemnie na adres:
ul. O.M. Kolbe 11A 64-920 Piła.
8.1.3. Gdy
jest to niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową należy
go dostarczyć na adres: ul. O.M. Kolbe 11A 64-920 Piła
8.1.4. Sprzedawca
ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później
niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana
na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
8.2. Reklamacje
związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
8.2.1. Reklamacje
związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem
Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać za pośrednictwem
poczty elektronicznej na adres: sklep@tce.com.pl lub też pisemnie na
adres: ul. O.M. Kolbe 11A 64-920 Piła.
8.2.2. Zaleca
się podanie w powyższej wiadomości e-mail jak najwięcej
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w
szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz
danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie
reklamacji przez Usługodawcę.
8.2.3. Rozpatrzenie
reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później
niż w terminie 14 dni.
8.2.4. Odpowiedź
Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail
Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany
przez Usługobiorcę sposób.
9. PRAWO
ODSTĄPIENIA OD UMOWY
9.1. Usługobiorca
(Klient) będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na
odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn,
składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do
zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego
upływem. Oświadczenie należy wysłać na adres: ul. ul. O.M. Kolbe
11A 64-920 Piła.
9.2. Przykładowy
wzór formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość
stanowi załącznik nr. 1 do Regulaminu (zgodnym
z ustawowym wzorem formularza, o którym mowa w art. 30 ust. 1 ustawy
o prawach konsumenta).
9.3. W
razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą.
9.4. Usługodawca
(Sprzedawca) ma
obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od
dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy,
zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w
tym koszty dostarczenia Produktów.
9.5. Usługodawca
(Sprzedawca) dokonuje
zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,
jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się
na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi
kosztami.
9.6. Termin
czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od
umowy, rozpoczyna
się w przypadku Umowy Sprzedaży od objęcia Produktów w
posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią
inną niż przewoźnik.
9.7. Konsument
odstępujący od Umowy Sprzedaży ponosi tylko bezpośrednie koszty
zwrotu Produktu do Sprzedawcy.
9.8. Jeżeli
Konsument wybiera sposób dostarczenia Produktów inny niż najtańszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca
nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego
dodatkowych kosztów.
9.9. Konsument
ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy zwracany Produkt lub przekazać
Produkt osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru
niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym
odstąpił od umowy. Do zachowania 14 – dniowego terminu wystarczy
odesłanie Produktu przed jego upływem.
9.10. Konsument
ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego
Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający
poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
Produktu.
9.11. Prawo
odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na
odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
9.11.1. o
świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę
za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany
9.11.2. przed
rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
9.11.3. w
której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,
nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą
wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
9.11.4. w
której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
9.11.5. w
której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu
zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
9.11.6. w
której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można
zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
9.11.7. w
której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu,
ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone
z innymi rzeczami;
9.11.8. sprzedaży,
a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i
których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi
przedsiębiorca nie ma kontroli;
9.11.9. w
której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego
przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli
przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których
wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części
zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo
odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do
dodatkowych usług lub rzeczy;
9.11.10. w
której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub
wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym
opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
9.11.11. dostarczanie
dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o
prenumeratę;
9.11.12. zawartej
w drodze aukcji publicznej;
9.11.13. jeżeli
w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
9.11.14. dostarczanie
treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym,
jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą
konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia
od umowy.
10. POSTANOWIENIA
KOŃCOWE
10.1. Umowy
zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są zgodnie z prawem
polskim i w języku polskim.
10.1.1. Wybór
prawa polskiego nie pozbawia konsumenta ochrony przyznanej mu na
podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy,
na mocy prawa jakie byłoby właściwe w braku wyboru, tj. prawa
państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu, a
przedsiębiorca (1) wykonuje swoją działalność gospodarczą lub
zawodową w państwie w którym konsument ma miejsce zwykłego
pobytu; lub (2) w jakikolwiek sposób kieruje taką działalność do
tego państwa lub do kilku państw z tym państwem włącznie; a
umowa wchodzi w zakres tej działalności.
10.2. W
sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
przepisy: Kodeksu cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze
zm.); Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz
inne właściwe przepisy prawa polskiego.
10.3. Rozstrzyganie
sporów:
10.3.1. Ewentualne
spory powstałe pomiędzy sprzedającym, a kupującym będącym
jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego
zostają poddane właściwym sądom powszechnym zgodnie z przepisami
kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz.U. Nr
43, poz. 296 ze zm.).
10.3.2 Przedsiębiorca nie wyraża zgody na skorzystanie z poza sądowych sporów Reklamacji i Roszczeń.
10.3.3. Ewentualne
spory powstałe pomiędzy sprzedawcą, a kupującym
niebędącym
jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego,
zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę
Usługodawcy.
10.3.4 Dostarczane przez sklep CZĘŚCI ELEKTRONICZNE Teresa Czapiewska produkty są wolne od wad.
ZAŁĄCZNIK
NR 1 „PRZYKŁADOWY WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY”
(Miejsce
na przypięcie paragonu)
Formularz
odstąpienia od umowy
(formularz
ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci
odstąpienia od umowy)
UWAGA;
DOTYCZY TYLKO I WYŁĄCZNIE ZWROTU TOWARÓW ZAKUPIONYCH PRZEZ
KONSUMENTÓW
CZĘŚCI
ELEKTRONICZNE
Teresa
Czapiewska
ul.
O.M. Kolbe 11A
64-920
Piła
NR
PARAGONU………..………………..
Niniejszym
odstępuję od Umowy Sprzedaży następujących towarów
…………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………
…………….………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………….………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Data
zamówienia:
|
|
Data
odbioru towaru:
|
|
Imię
i nazwisko / Nazwa/nazwisko konsumenta(-ów):
|
|
Adres
konsumenta(-ów):
|
|
Proszę
dokonać zwrotu należności
na
niniejszy numer rachunku bankowego / w następujący sposób*
|
|
Podpis
konsumenta(-ów):
(tylko
jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
|
|
Miejscowość,
Data:
|
|
Plik do pobrania - http://www.tce.com.pl/Usr/i/Odst_pienie.jpg
(*)
– Niepotrzebne skreślić.